2010 m. gruodžio 25 d., šeštadienis

Christmas in my soul

Kalėdos. Mes taip ilgai ir nekantriai jų laukėme ir štai, jos jau čia. Mes jas galime jausti visu savo kūnu, nosį kutena mandarinų kvapas ir vėl visa šeima susirenka į vieną vietą. Vėl keitimasis dovanėlėmis, grožėjimasis eglute ir karšto vyno gėrimas. Tik ar Kalėdos vis dar išlaiko tikrą dvasią? Aš manau, kad jei kiekvienas atvers savo širdį Kalėdoms, tai ši šventė įžengs į tave ir pasiliks ilgam.
Mielas Kalėdų seneli. Kodėl aš po savo mažąja eglute neradau tos dovanos, kurios tavęs prašiau? Na bet aš kantri, palauksiu kitų Kalėdų. Bet nuoširdžiai tikiuosi, kad kitais metais tu mane pradžiuginsi. Na bet ačiū tau už kitas, gal ne tokias idealiais dovanas, kokių prašiau, bet vistiek, nuoširdžiai tau dėkoju.


Atostogos. Jos vėl su dideliu garsu atidundėjo pas mus. Vėl susitikimai su draugais, ilgas miegas, 1000 kavos puodelių ir marios laiko. Nieko man daugiau nereikėjo, nei šių atostogų. Man labai reikia pasiilsėti ir fiziškai ir dvasiškai. Nes esu visiškai išsekusi. Bet užteks verkti, juk gyvenimas yra nuostabus! Jis mums suteikia tiek galimybių. Išnaudokite jas! Ir nuostabiai, bei prasmingai praleiskite atostogas, bei šventes.


Jūsų,
Dom.^^

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą